Your Favorite Daily Geeks

گوگل ایڈسینس کیا ہے؟ اس سے پیسہ کیسے کمایا جائے

346

گوگل ایڈسینس کیا ہے؟ انٹرنیٹ سے آن لائن پیسہ کمانے کے لئے گوگل ایڈسینس ایک بہترین ذریعہ ہے۔ لوگ گوگل ایڈسینس سے ماہانہ کروڑوں ڈالر کما رہے ہیں ، اگر آپ گوگل ایڈسینس کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں اور اس سے پیسہ کمانا چاہتے ہیں تو ان پوسٹوں کو پوری طرح اور احتیاط سے اس میں پڑھیں۔ میں تفصیل سے بتاؤں گا کہ گوگل ایڈسینس کیا ہے ، اس سے کیسے پیسہ کمایا جائے ، گوگل ایڈسینس سے کیسے کمایا جائے اور اس سے آپ کتنا پیسہ کما سکتے ہیں ، اس کے علاوہ گوگل ایڈسینس کے بارے میں مکمل ہندی معلومات کے لیے اس پوسٹ کو پڑھیں۔

گوگل ایڈسینس کیا ہے؟ یہ کیسے کام کرتا ہے

گوگل ایڈسینس سی پی سی (کلک پر کاسٹ) اشتہاری پروگرام ہے ، گوگل نے گوگل ایڈسینس تشکیل دیا ہے ، ایڈسنس اس وقت سب سے زیادہ آن لائن کمائی کا ذریعہ ہے ، اس کی وجہ سے لوگ بہت زیادہ آمدنی پیدا کررہے ہیں ، ہر کلک اور کمائی اس کے مطابق ہوتی ہے۔ فی تاثر آمدنی۔

گوگل ایڈسینس ایڈورٹائزنگ کے ذریعے اشتہار کے ذریعے اشتہار لیتی ہے اور پھر انھیں پبلشر کی ویب سائٹ پر دکھاتی ہے۔ پھر میں ان ویب سائٹ کے وزٹر اشتہار پر کلکس کرتا ہوں پھر ایڈسینس اشتہار سے 68٪ رقم لیتے ہیں اور ویب سائٹ کے مالک کو 32 فیصد دیتے ہیں گوگل اسے اپنے پاس رکھتا ہے۔

مثال کے طور پر ، اگر ایڈسنس کی آپ کی ویب سائٹ پر کوئی اشتہار ہے اور کسی نے یہ فرض کرتے ہوئے اس اشتہار پر کلک کیا ہے کہ مشتہر نے 1 فیصد دیا ہے ، تو گوگل اس سے 32٪ یعنی 0.32 68 اور باقی 68٪ یعنی 0.68 رکھیں گے۔

یاد رکھیں کہ جو بھی کسی کاروبار یا ویب سائٹ کو فروغ دینے کے لئے کسی اور ویب سائٹ پر اپنا اڈ شو کرتا ہے اسے اشتہاری کہا جاتا ہے ، اور جس کی ویب سائٹ پر اشتہار دیا گیا ہے اسے ناشر کہا جاتا ہے۔

گوگل کی طرح ، بہت سارے اشتہاری نیٹ ورکس ہیں جیسے میڈیا ڈاٹ نیٹ ، بائیوڈورٹائزر ، اڈنو ، انفولنک ، پاپڈز ، وغیرہ۔ لیکن ان سب میں سے ، گوگل ایڈسینس بہترین ہے ، کیونکہ یہ تمام اشتہاری نیٹ ورکس کے مقابلے میں زیادہ ادائیگی کرتا ہے ، اور اس میں آپ اپنی ویب سائٹ میں ہر طرح سے اشتہار دکھا سکتے ہیں ، زیادہ تر پبلشر اسے استعمال کرتے ہیں۔

ایڈسنس کے ساتھ کمائی کیسے ہوتی ہے؟ آپ کتنا پیسہ کما سکتے ہیں؟

گوگل ایڈسینس سی پی سی پر کام کرنے کا مطلب یہ ہے کہ وہ اشتہاروں پر کلک کرنے کے لئے ادائیگی کرتا ہے جیسا کہ میں نے اوپر بتایا ہے کہ کلک کرنے پر ، اشتہار اشتہار کی طرف سے ادا کی جانے والی رقم کا خود 32٪ رکھتا ہے اور پبلشر کو 68٪ دیتا ہے۔

آپ یہ سوچ رہے ہوں گے کہ اس طرح سے کوئی بھی اپنے آپ کو کلک کرکے یا دوستوں کے ساتھ کلیک کرکے پیسہ کما سکتا ہے ، تب میں آپ کو بتاتا چلوں کہ اس طرح سے کوئی بھی گوگل کو دھوکہ نہیں دے سکتا ہے اور گوگل کے اس روؤلز کے لیے بھی سختی ہے ، جو بھی اس طرح کی حرکت کرتا ہے۔ ، اس کا ایڈسینس اکاؤنٹ غیر فعال ہوجائے گا۔

ہم گوگل ایڈسینس سے کتنا پیسہ کما سکتے ہیں

آپ گوگل سے کتنا پیسہ کما سکتے ہیں ، یہ آپ کے بلاگ ٹریفک ، بلاگ طاق ، اشتہار کی جگہ ، اعلی معاوضہ کی ورڈ اور کس ملک سے آپ کو زیادہ ٹریفک ملتا ہے ، پر ختم ہوجاتا ہے جس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کے بلاگ پر روزانہ کتنا ٹریفک آتا ہے۔ ، آپ کے بلاگ کا کون سا طاق / موضوع ہے ، آپ نے بلاگ پر کہاں تشہیر کی ہے ، آپ نے مواد میں زیادہ معاوضہ مطلوبہ الفاظ استعمال کیا ہے ، اور آپ کو کس ملک سے ٹریفک حاصل ہوتا ہے۔

ہر ملک کا سی پی سی مختلف ہوتا ہے ، اگر آپ کو ہندوستان اور پاکستان سے زیادہ ٹریفیک ملتا ہے تو آپ کی آمدنی کم ہوگی اور ٹریفک ہم سے آپ کے بلاگ پر آتا ہے یا کسی اعلی سی پی سی ملک سے ، تو آپ کی آمدنی زیادہ ہوگی۔

سی پی سی مطلوبہ الفاظ کے لحاظ سے مختلف ہوتا ہے ، آپ ایک کلک کے لیے اور ایک کلک کے لئے 0.01 حاصل کرسکتے ہیں ، آپ اعلی ادائیگی والے مطلوبہ الفاظ کا استعمال کرکے سی پی سی میں اضافہ کرسکتے ہیں۔

فرض کریں کہ آپ کے بلاگ میں 10000 ٹریفک ہے اور 500 اشتہارات پر کلک کیا گیا ہے اور گوگل نے فی کلک تنخواہ 0.50 paid ادا کی ہے ، تو آپ کا سی پی سی 0.50 $ ہوگا اور 500 کلک پر آپ 250ڈالر کما لیں گے۔

ہمیں ایڈسینس سے پیسہ کمانے کے لیے کیا کرنے کی ضرورت ہے

ایڈسینس سے پیسہ کمانے کے لیے ، آپ کو اپنی ویب سائٹ بنانا ہوگی یا یوٹیوب چینل بنانا ہوگا ، جسے آپ بالکل مفت میں بھی تشکیل دے سکتے ہیں ، آپ دلچسپی کے مختلف عنوانات منتخب کرتے ہیں ، پھر اپنی ویب سائٹ پر پوسٹ کرتے رہتے ہیں یا چینل پر ویڈیو لگاتے رہتے ہیں۔

آپ کو اپنے بلاگ کا ایک اچھا SEO کرنا ہے تاکہ گوگل سے ٹریفک آپ کے بلاگ پر آجائے ، جب آپ کی ویب سائٹ 3 ماہ پرانی ہوگی اور جئے 300 سے 500 تک ٹریفک حاصل کرنے لگے ، تب آپ کو ایڈسینس ، 3 یا آپ کے ایڈسنس کے لئے درخواست دینا ہوگی۔ 7 دن میں منظور ہوجائے گا اور آپ کی ویب سائٹ پر اشتہارات دکھانا شروع ہوجائیں گے۔

ایڈسینس کے لئے درخواست کیسے دیں؟

یاد رکھیں کہ آپ کو اپنی ویب سائٹ پر 100٪ منفرد اور اپنی اپنی تحریری پوسٹیں شائع کرنا ہوں گی ، اگر آپ کسی کی پوسٹ کو کاپی کرکے بلاگ شائع کرتے ہیں تو آپ کا ایڈسینس اکاؤنٹ منظور نہیں ہوگا اور آپ گوگل ایڈسینس سے کما نہیں سکیں گے ، اس کے علاوہ آپ کے پاس آپ کے بلاگ پر ایک اچھا ریسپانسو تھیم کو انسٹال کیا ہے اور SEO پر پوری توجہ مرکوز کرنی ہوگی اور معیاری مواد لکھنا ہوگا۔

امید ہے کہ آپ کو یہ پوسٹ پسند آئے گی اور اب آپ کو معلوم ہوگا کہ گوگل ایڈسینس کیا ہے اور اس سے پیسہ کیسے کمایا جائے ، اگر آپ کو اس پوسٹ سے متعلق کوئی سوالات ہیں تو کمنٹ کریں ، اگر آپ کو یہ پوسٹ پسند آئی ہے تو سوشل میڈیا لیکن شیئر کریں تاکہ دوسرے لوگ اس کا فائدہ بھی اٹھا سکتے ہیں۔

You might also like